Strona główna

Blogowanie

Jak nauczyć się pisać bloga?

🕔15 Październik 18

Chcesz prowadzić bloga, jednak Twoje teksty są pełne błędów, chaotyczne, nijakie i bez polotu? Myśli, że daleko Ci do Pawła Opydo czy Tomka Tomczyka vel. Jasona? Mówisz sobie: nie umiem pisać. Ja powiem Ci: jeszcze nie nauczyłeś...

Czytaj pełny artykuł

Jak wypromować bloga? Wartościowe pisanie

🕔12 Październik 18

W obecnych czasach dużo osób posiada blogi, na których umieszcza swoje przemyślenia i analizy różnych sytuacji. Większość z tych blogów jest jednak bezwartościowych i nikt nie chce ich czytać. Co trzeba zrobić, by wypromować...

Czytaj pełny artykuł

Dobry tytuł, czyli I zasada dynamiki bloga

🕔12 Październik 18

Aby blog firmowy cieszył się popularnością, trzeba poruszać na nim tematy, które zainteresują grupę docelową sprzedawanych przez daną firmę produktów czy usług. Zanim jednak odbiorca przeczyta treść, musi mieć chęć ją poznać...

Czytaj pełny artykuł

Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na współpracę z blogerami

🕔09 Październik 18

Młodzi konsumenci, czyli przedstawiciele pokolenia millenialsów i pokolenia Z, są odporni na tradycyjne formy reklamy, wyczuleni na fałszywe przekazy i postrzegają świat inaczej, niż poprzednie generacje. Dotarcie do nich...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt