Strona główna

Blogowanie

Okulary korekcyjne – na co zwrócić uwagę przy zakupie?

🕔15 września 2022

Niestety, ale większość naszego społeczeństwa boryka się z wadami wzroku. Mimo rosnącej popularności soczewek kontaktowych, do korekcji tychże wad w przeważającej większości używane są klasyczne okulary. Co trzeba wiedzieć przed...

Czytaj pełny artykuł

Zalety korzystania z transmisji sprzedażowych na żywo

🕔2 września 2022

Transmisje sprzedażowe prowadzone na żywo w Internecie to doskonały pomysł dla wszystkich osób, które nie przepadają za chodzeniem po sklepach. Są stworzone również dla mających problemy z poruszaniem się, seniorów czy...

Czytaj pełny artykuł

Wykrycie wady wzroku – sposób postępowania i metody korekcji

🕔19 lipca 2022

Według danych statystycznych już ponad 70% Polaków ma wadę wzroku. Problem ten dotyczy coraz większej liczby osób, a jego przyczyną są nie tylko czynniki genetyczne czy środowiskowe, ale także spędzanie dużej ilości czasu przed...

Czytaj pełny artykuł

Okulary przeciwsłoneczne – co musisz o nich wiedzieć?

🕔9 czerwca 2022

Wraz z nadejściem lata okulary przeciwsłoneczne pojawiają się na niezliczonej liczbie twarzy. Zapewniają lepsze widzenie w ostrych promieniach słońca, sprawiają, że oczy nie męczą się tak bardzo, ale przede wszystkim chronią przed...

Czytaj pełny artykuł

Tłumaczenia językowe blogów na język angielski i niemiecki

🕔14 lutego 2022

Blogerzy zaczęli blogować przede wszystkim dlatego, że zainspirowała ich idea prowadzenia osobistych pamiętników. To był pierwotny pomysł na blogowanie, który przekroczył wszelkie rekordy popularności. Blog nie jest już formą pisania...

Czytaj pełny artykuł

Okulary korekcyjne – zadbaj o swój wzrok już teraz!

🕔12 lutego 2019

Żyjemy w czasach, gdzie smartfony, tablety, komputery towarzyszą nam na co dzień. Wykorzystujemy je do pracy, ale też w wolnych chwilach, dla rozrywki. Niektórzy nie potrafią wyobrazić sobie bez nich życia. Wielogodzinne korzystanie z...

Czytaj pełny artykuł

Jak nauczyć się pisać bloga?

🕔15 października 2018

Chcesz prowadzić bloga, jednak Twoje teksty są pełne błędów, chaotyczne, nijakie i bez polotu? Myśli, że daleko Ci do Pawła Opydo czy Tomka Tomczyka vel. Jasona? Mówisz sobie: nie umiem pisać. Ja powiem Ci: jeszcze nie nauczyłeś...

Czytaj pełny artykuł

Jak wypromować bloga? Wartościowe pisanie

🕔12 października 2018

W obecnych czasach dużo osób posiada blogi, na których umieszcza swoje przemyślenia i analizy różnych sytuacji. Większość z tych blogów jest jednak bezwartościowych i nikt nie chce ich czytać. Co trzeba zrobić, by wypromować...

Czytaj pełny artykuł

Dobry tytuł, czyli I zasada dynamiki bloga

🕔12 października 2018

Aby blog firmowy cieszył się popularnością, trzeba poruszać na nim tematy, które zainteresują grupę docelową sprzedawanych przez daną firmę produktów czy usług. Zanim jednak odbiorca przeczyta treść, musi mieć chęć ją poznać...

Czytaj pełny artykuł

Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy. Marki coraz częściej stawiają więc na współpracę z blogerami

🕔9 października 2018

Młodzi konsumenci, czyli przedstawiciele pokolenia millenialsów i pokolenia Z, są odporni na tradycyjne formy reklamy, wyczuleni na fałszywe przekazy i postrzegają świat inaczej, niż poprzednie generacje. Dotarcie do nich...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt