Kiedy warto skorzystać z usług domu mediowego?

06 Listopad 18 Content Marketing

Własna firma już na samym początku powinna mieć jasno określoną strategię marketingową. W ten sposób nie tylko szybko zyska zainteresowanie klientów, ale również w znacznym tempie będzie się rozwijać. Prowadzenie działań marketingowych nie jest jednak prost i wymaga cierpliwości oraz wiedzy. Na szczęście istnieją firmy, które wszystkie czynności związane z reklamą i rozpowszechnianiem marki w sieci wykonają za nas.

„Kiedy nie mam o tym pojęcia...”

W sytuacji, kiedy informacje i wiedza z zakresu strategii marketingowych w internecie są obce, warto skorzystać z usług domu mediowego. Niewiedza może nie tylko nie przynieść efektu jakim jest brak klientów, ale w najgorszym wypadku potencjalnych klientów zniechęcić. W przypadku działań marketingowych niezwykle istotny jest plan oraz systematyczne dodawanie wartościowych treści. Częstym błędem jest dodawanie postów lub artykułów każdego dnia przez określony czas, a później zaprzestanie tych działań w wyniku różnych przyczyn losowych. Jednak klient/czytelnik/widz o nich nie wie, a czuje się zaniedbany, rozczarowany i w efekcie jego zainteresowanie marką znika. Fabryka Marketingu doskonale wie, jakie treści dodawać i jakie odstępy czasu będą skutecznie działać.

„Kiedy nie mam na to czasu...”

Jeśli firma rozwija się dynamicznie przychodzi moment, w którym bardzo trudno jest połączyć nadzorowanie jej rozwoju oraz dalsze działania marketingowe. Wtedy również najlepszym sposobem będzie skorzystanie z usług domu mediowego, który nie tylko dalej poprowadzi kampanie reklamowe, ale również zaproponuje nowe rozwiązania przynoszące jeszcze większe korzyści. Błędem wielu przedsiębiorców jest pragnienie posiadania pełnej kontroli nad wszystkim. Niestety w przypadku szybkiego rozwoju działalności tak się nie da, ponieważ w końcu nastąpi ten czas, kiedy jedna rzecz zaniedbywana będzie na korzyść drugiej. Firmy, takie jak Fabryka Marketingu charakteryzuje profesjonalizm, co czyni je godnymi powierzenia zadań związanych z reklamą marki w sieci.

06 Listopad 18 Content Marketing

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt