Strona główna

Content Marketing

Kiedy warto skorzystać z usług domu mediowego?

🕔6 listopada 2018

​ Własna firma już na samym początku powinna mieć jasno określoną strategię marketingową. W ten sposób nie tylko szybko zyska zainteresowanie klientów, ale również w znacznym tempie będzie się rozwijać. Prowadzenie działań...

Czytaj pełny artykuł

Content Marketing ważny dla SEO?

🕔12 października 2018

Popularne jeszcze dwa lata temu schematyczne działania SEO zostały przez Google napiętnowane i przestały funkcjonować, przynosząc klientom więcej szkody aniżeli pożytku. Jeżeli jeszcze takowe stosujesz, warto od tego odejść i...

Czytaj pełny artykuł

Content marketing i reklama - ograniczenia prawne

🕔12 października 2018

Content marketing to strategie pozyskiwania klientów nakłaniające ich do zakupu określonych towarów lub usług. Jest to pewien rodzaj reklamy wykorzystujący media do zamieszczania w nich atrakcyjnych treści przy pomocy odpowiednich form...

Czytaj pełny artykuł

Etyczny artykuł sponsorowany

🕔12 października 2018

Wiele firm decyduje się na zamieszczanie artykułów sponsorowanych na innych stronach - to skuteczny sposób promocji. Jednak pojawiają się głosy, które mówią o nieetyczności tego typu reklam. Poniżej znajdziecie zasady, które...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt