Kiedy warto zainwestować w influencer marketing?

8 sierpnia 2019 Public Relations

Obecny rynek dostarcza wiele konkurencji przedsiębiorcom. Rywalizują oni i walczą o każdego klienta. Dlatego też reklama i wszelkie działania marketingowe są tak ważne. W dobie Internetu i telewizji przynoszą one sporo korzyści. Reklamy spotykamy również na banerach, czy też plakatach. Jednak to Internet okazuje się być najbardziej pomocny w reklamie i walce o klienta.

Jak reklamować swoje produkty i usługi w Internecie?

Oprócz tradycyjnej formy reklamy w gazetach, na plakatach, czy telewizji możemy skorzystać z reklamy w sieci. Ze względu na fakt, że co raz więcej osób w różnym wieku korzysta z Internetu jest to niezwykle skuteczna metoda reklamy. W Internecie możemy się reklamować za pomocą zdjęć oraz krótkich filmów, które wyświetlają się na najpopularniejszych portalach, również tych społecznościowych. Jednak jedną z najnowocześniejszych oraz skutecznych metod reklamy jest influencer marketing.

Czym, a raczej kim jest influencer?

Influencer to osoba, która jest popularna w mediach społecznościowych. Zazwyczaj są to osoby, które prowadzą własnego bloga lub też vloga. Co jest kluczowe, osoby oglądające influencerów często polegają na ich opinii. To z kolei znacząco wpływa na sprzedaż danego produktu, czy też usługi recenzowanej. Przykładowo, jeśli influencer na swoim blogu opisuje konkretną markę telefonu, to osoby czytające tego bloga chętniej pójdą i kupią ten, a nie inny model telefonu

Co może zaoferować nam profesjonalna agencja influencer marketing?

W influencer marketing można inwestować na każdym etapie działalności. Zarówno, gdy tworzymy firmę, jak i kiedy jesteśmy już rozpoznawalną marką. Dzięki profesjonalnej agencji influencer marketing takiej jak Tears of Joy, możesz w szybki sposób wpłynąć na popularność Twojej marki. Jak to działa? Profesjonalna agencja influencer marketing posiada bazę influencerów marketingowych, z którymi współpracuje. Dzięki temu agencja do reklamy Twojego produktu wybiera osobą, która w sposób naturalny zareklamuje dany produkt. Jeśli influencer prowadzi blog modowy to będzie recenzować ubrania, buty oraz akcesoria odzieżowe, nie elektronikę. Dzięki temu wiarygodność opinii nie budzi zastrzeżeń, a Ty stopniowo zwiększasz rozpoznawalność marki.

 

Artykuł partnera

8 sierpnia 2019 Public Relations

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt