Strona główna

Public Relations

Otwórz się na świat, czyli dziennikarstwo i komunikacja społeczna

🕔19 marca 2019

​ Obecnie ludzie lubią być dobrze poinformowani i wiedzieć co dzieje się na świecie. Szukają danych na różne tematy w mediach takich jak: Internet, telewizja, radio czy prasa. Zależy im, by treści, które otrzymują, były prawdziwe...

Czytaj pełny artykuł

Oprawa pracy licencjackiej - w Krakowie to nie problem!

🕔15 marca 2019

„Młodości! Ty nad poziomy wylatuj” - mawiał wieszcz. Zanim jednak wzniesiesz się i obronisz egzamin licencjacki, zadbaj, by Twoja praca prezentowała odpowiedni poziom. W Krakowie uczynisz to z łatwością, a oprawa pracy...

Czytaj pełny artykuł

Tłumaczenia z języka norweskiego w Krakowie

🕔12 marca 2019

Choć pośród języków obcych, z których dokonuje się tłumaczeń wciąż wiodą prym angielski, niemiecki i francuski, na rynku pojawiło się również zapotrzebowanie na inne języki. Wśród nich dużą popularnością cieszą się...

Czytaj pełny artykuł

Branża PR przechodzi rewolucję. To wpływ mediów społecznościowych i większej niż kiedykolwiek potrzeby wiarygodnej informacji

🕔9 października 2018

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz branży public relations, ale na rynku wciąż jest miejsce...

Czytaj pełny artykuł

Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci ważne w każdej firmie. Warunkiem jest jednak uczciwa polityka wobec pracowników

🕔9 października 2018

Działania employer brandingowe, budujące pozytywny wizerunek, można wdrożyć w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu. Warunkiem jest, aby firma prowadziła uczciwą politykę wobec pracowników...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt