4 pytania o program partnerski

21 lutego 2020 Reklama & Marketing

Propozycje wzięcia udziału w programach partnerskich coraz częściej pojawiają się w sieci. Ich rosnąca popularność jest spowodowana skutecznością: konsumenci chętniej kupują marki, które są promowane i polecane przez znane osoby. Dlatego każdy, kto ma swoich fanów i lubi robić buzz w Internecie może zostać sprzedawcą.

1. W jaki sposób funkcjonuje program partnerski?

Program partnerski jest współpracą, na której korzystają obie strony. Firma organizująca go zleca promowanie i polecanie swoich produktów, marki lub usług w określonym środowisku - grupie ludzi o konkretnych zainteresowaniach. Promocją zajmują się osoby, które potrafią takich ludzi zebrać wokół siebie, a więc trendsetterzy, blogerzy, vlogerzy, youtuberzy lub instagramerzy.

Ich zadanie polega na pokazywaniu się w produktach danej marki, a czasami wymagane jest od nich np. napisanie lub nagranie recenzji z użytkowania lub promowanie linka do sklepu. Skuteczność w przyciąganiu zainteresowanych i zachęcaniu ich do zakupu przekłada się na wysokość zarobków.

2. Co przemawia za wzięciem udziału w programie partnerskim?

Program partnerski jest ciekawym pomysłem dla osób aktywnych online, które chciałyby zarabiać na swojej aktywności. Uczestnictwo w nim to dodatkowe dochody, które co miesiąc wpływają na konto. Jego zaletą jest to, że nie trzeba rezygnować z dotychczasowych aktywności i pracy. Poza tym idealnie nadaje się do łączenia z pasją i zainteresowaniami.

To także ciekawa propozycja dla przedsiębiorców, szukających sposobów na rozwinięcie swojej działalności lub rozbudowanie oferty dla klientów.​

3. Czy na prowizji można zarobić?

W większości przypadków - tak. Prowizje w programach partnerskich są korzystne, zachęcające do aktywności i zwiększenia sprzedaży. W kwestii zarobków dużo jednak zależy od partnera i jego umiejętności przyciągnięcia ludzi do sklepu i przekonania ich do zakupu.

Wraz ze wzrostem liczby klientów wzrasta wysokość prowizji. Zazwyczaj to skutek efektywności i skuteczności influencera, a także czasu poświęconego na promowanie produktów.

4. Jak trafić na uczciwy program partnerski?

Tutaj, podobnie jak w innych sprawach, przyda się zdrowy rozsądek. Zanim podpiszesz umowę sprawdź co to za firma i ile działa na polskim rynku. Warto zainteresować się również tym, czy jest dystrybutorem i ma prawo sprzedawać produkty marki, którą promuje.

Dodatkową informacją będą dla ciebie warunki umowy i liczba partnerów współpracujących dotychczas w ramach programu. Jeżeli program partnerski jest uczciwy, a firma wiarygodna, to będzie miała wielu współpracowników, a w ocenie programu będą przeważały pozytywne opinie. Na pewno trzeba uważać na wielkie okazje, bardzo korzystne rozliczenia i przedsiębiorców, którzy nie chcą podpisać umowy.

___

Artykuł powstał dzięki CORE - polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG.

Dowiedz się więcej o CORE - program partnerski

Artykuł sponsorowany

21 lutego 2020 Reklama & Marketing

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt