Drukarki laserowe – dobry wybór do biura i nie tylko

11 marca 2019 Reklama & Marketing

Obecnie drukarka znajduje się w każdym biurze i praktycznie w każdym domu. Jest to urządzenie tak powszechnie znane i używane, że nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak radzili sobie ludzie bez niego. Protoplastami wszystkich drukarek jest kserokopiarka, którą na rynek jako pierwsza wypuściła firma Xerox. Także to przedsiębiorstwo wyprodukowało w 1977 roku pierwszą drukarkę laserową, która znacznie różniła się od tych dzisiejszych maszyn. Zajmowała ona  bowiem całe pomieszczenie i drukowała 120 stron na minutę.

Dzisiaj drukarka laserowa nikogo nie dziwi. Mało tego, coraz więcej ludzi zastanawia się nad drukarką 3D, jednak póki co są to dość drogie urządzenia. Jeżeli zatem zastanawiamy się nad kupnem nowej drukarki, to można zainwestować w dobrej jakości model laserowy.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze drukarki laserowej?

Prawdopodobnie każdy z nas najpierw zastanawia się nad tym, czy zakupić sprzęt drukujący na kolorowo czy monochromatyczny. Tutaj wszystko zależy od tego, jakie dokumenty będą przeważać. Kolorowe urządzenia są zwykle droższe w eksploatacji. Istotna jest także szybkość wydruku. Ten parametr jest bardzo ważny w miejscach, gdzie drukowane są duże ilości dokumentów. W niektórych firmach drukarki działają non stop. Wartość ta podawana jest w przybliżonej liczbie stron, jaką dany model może wydrukować. W przypadku drukarek do użytku publicznego nie jest to aż tak istotne, jak w wielkich korporacjach.

Dla niektórych osób najważniejsza jest rozdzielczość druku. W przypadku dokumentów tekstowych nie ma to aż takiego znaczenia, jak w przypadku grafik, obrazków czy zdjęć. Obecnie najniższa z oferowanych rozdzielczości wynosi 600 dpi, co pozwala na wydrukowanie tekstu w bardzo dobrej jakości. Jeżeli jesteśmy świadomi, że bardziej zależy nam na kolorowych grafikach, to lepiej zainwestować w model o parametrze 1200 dpi.

drukarka laserowa

Istotna jest także pamięć RAM urządzenia. Jeśli zależy nam na szybkim wydruku i sprawnym urządzeniu, to warto zainteresować się sprzętami z dużą pamięcią RAM. Pozwala ona bowiem na szybkie ładowanie obrazu bądź tekstu do wydruku. Takie urządzenie może być bardzo przydatne zwłaszcza w momencie, kiedy będziemy dużo drukować kolorowych obrazów.

Wiele urządzeń ma dodatkowo możliwość skonfigurowania z siecią Wi-fi. Dzięki temu oszczędzamy czas na wgrywanie sterowników do każdego komputera, z którego chcemy drukować. Jest to kluczowe zwłaszcza w wielkich firmach, gdzie wielu pracowników będzie korzystało z jednego urządzenia. Dodatkowo takie urządzenie można postawić w dowolnym miejscu, co może okazać się przydatne w biurach, w których jest ograniczona przestrzeń.

Gdzie kupić drukarkę laserową?

Jeżeli wiemy, że czeka nas zakup tego typu sprzętu, to warto skorzystać z oferty przedsiębiorstwa Lobos. Jest to firma, której głównym celem jest dostarczanie biurom i klientom indywidualnym najwyższej jakości sprzętu. W ofercie firmy Lobos znajdziemy także duży wybór bardzo dobrych drukarek laserowych. Warto tutaj zaznaczyć, że zazwyczaj najtańsze urządzenia, okazują się być tymi najdroższymi, o czym przekonujemy się trochę później, gdy podliczamy koszty eksploatacji.

Istotna jest także możliwość skorzystania z profesjonalnej pomocy pracowników firmy. Pomogą oni dobrać sprzęt idealny do naszych potrzeb. Dlatego jeżeli nie do końca jesteśmy pewni, jaki model zakupić, to warto porozmawiać z obsługą. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasza drukarka laserowa posłuży nam przez wiele długich lat.

11 marca 2019 Reklama & Marketing

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt