Projektowanie logo ‒ o czym warto pamiętać?

22 sierpnia 2019 Reklama & Marketing

Logo ‒ dlaczego jest takie ważne? Dlaczego logo jest tak istotnym elementem identyfikacji wizualnej firmy? Już wyjaśniamy! Logo to nie tylko przyciągająca wzrok grafika czy nazwa firmy napisana z wykorzystaniem oryginalnego fontu. Logo jest nośnikiem informacji o Twojej firmie ‒ może wyróżniać się nowoczesnością, być bardzo kobiece, fantazyjne czy eleganckie ‒ wszystko zależy od charakteru Twojego biznesu. Dzięki logo możemy zwiększyć rozpoznawalność firmy i kreować jej wizerunek.

Oryginalne logo powinno znajdować się na stronie internetowej firmy, na wizytówkach, ulotkach, gadżetach reklamowych, dzięki temu będzie ono coraz bardziej rozpoznawalne wśród naszych potencjalnych klientów. Logo firmy to również narzędzie marketingowe. Ubrania, artykuły, pojazdy, produkty z logo marki, która zyskała zaufanie klientów często stają wyrazem konkretnych emocji, stylu życia, statusu społecznego, ideologii.    

Logo, logotyp, sygnet ‒ różnice

Wiele osób zamiennie używa słów logo i logotyp, warto jednak zaznaczyć, że wymienione terminy nie są synonimami. Na czym polega różnica? Już wyjaśniamy. Sygnet to znak graficzny, symbol  umożliwiający identyfikację firmy. Logotyp to znak typograficzny, nazwa firmy napisana z wykorzystaniem konkretnego fontu i kolorystyki. Logo to graficzna forma prezentacji nazwy firmy oraz jej symbolu. To element identyfikacji wizualnej firmy składający się z sygnetu i logotypu. Warto tutaj dodać, że logo firmy może też mieć postać samego sygnetu lub samego logotypu.  Znane wszystkim marki stosują różne rozwiązania. Zanim więc zaczniemy pracę przy projektowaniu logo lub zlecimy stworzenie sygnetu lub logotypu  agencji graficznej zastanówmy się nad naszymi preferencjami, prześledźmy, jakie rozwiązania wykorzystuje konkurencja i odpowiedzmy sobie na pytanie, czy w naszym przypadku najlepiej sprawdzi się sygnet, logotyp czy logo.  

Ile kosztuje logo?

Cennik projektów logo jest zróżnicowany. Wszystko zależy od konkretnej agencji graficznej, jej prestiżu czy doświadczenia i umiejętności grafików. Pamiętajmy jednak, że logo firmy to inwestycja, która może zwrócić się bardzo szybko. Warto też pamiętać o tym, że często za niską ceną logo kryje się również jego niska jakość. Jak już wspomnieliśmy, ceny są naprawdę różne zaczynają się od kilku złotych a sięgają kilkuset tysięcy złotych.  Standardowe ceny wynoszą około 2000-3000 zł.

Kumaci Ogarnięci ‒  oferta

Kumaci Ogarnięci to agencja graficzna z Warszawy, która może pochwalić się doskonałym portfolio. Zespół tworzący agencje ma na koncie wiele realizacji.  Wymieniona agencja kreatywna specjalizuje się zarówno w tworzeniu identyfikacji wizualnej firm o różnym profilu działalności, jak i w przygotowywaniu stron internetowych, a nawet w organizowaniu akcji promocyjnych. Zespół fachowców dokładnie przeanalizuje specyfikę Twojej branży i wykona projekt logo, który podkreśli charakter i wartości Twojego biznesu. Kreatywne logo, logotyp bądź sygnet z pewnością zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy i będą bardzo pomocne w budowie jej pozytywnego wizerunku. Podsumowanie  Logo jest ważnym elementem brandingu, warto zadbać o to, by wyróżniało się na tle konkurencji i doskonale się prezentowało. Wszystkim zainteresowanym właśnie takim logo polecamy agencję graficzną Kumaci Ogarnięci.

 

Artykuł partnera

22 sierpnia 2019 Reklama & Marketing

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt