Strona główna

Reklama & Marketing

Co to jest marketing szeptany?

🕔12 Październik 18

Marketing szeptany to, z definicji, działanie marketingowe, których celem jest dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pomocą "spontanicznego" przekazu ustnego. Ten rodzaj marketingu ma na celu dotarcie wraz z promowanymi tekstami...

Czytaj pełny artykuł

Komunikacja w social media

🕔10 Październik 18

Co zrobić, gdy wkładamy całą siłę w rozwój nowego bloga, a to nie przynosi rezultatów? Komunikacja w mediach społecznościowych jest tak samo istotne, jak pisanie. Dlaczego warto inwestować w kanały social media? Oto odpowiedzi...

Czytaj pełny artykuł

Marketing internetowy - na własną rękę czy agencja marketingowa?

🕔09 Październik 18

Internet od wielu lat jest miejscem, w którym spotykają się wzajemne potrzeby konsumentów oraz firm poszukujących nowych odbiorców. Obecnie w internecie można znaleźć wszystko – dotyczy to nie tylko osób szukających informacji o...

Czytaj pełny artykuł

Firmy coraz częściej sięgają po cyfrowe, interaktywne metody reklamy. Cyfrowe bilbordy pozwalają na interakcję z klientami

🕔09 Październik 18

Dzięki upowszechnieniu się Internetu, branża reklamowa szybciej reaguje na zapotrzebowanie klienta. W czasie rzeczywistym informuje o nowych promocjach. Firmy wykorzystujące rozwiązania z zakresu Digital Signage mogą...

Czytaj pełny artykuł

Marketing w formie drukowanej nie jest martwy, żyje kolorami #Alive with Colour

🕔09 Październik 18

W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager...

Czytaj pełny artykuł

Blockchain – krok milowy ku przejrzystości reklam?

🕔09 Październik 18

Możliwe, że istnieje. Co zaskakujące, odpowiedzią może być technologia, kryjącą się za niestabilnym bitcoinem kryptowalutowym. Chociaż nie jest to dokładnie ta sama wersja technologii bitcoin, blockchain w szerszym sensie może być...

Czytaj pełny artykuł

Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu

🕔09 Październik 18

Jednym z kanałów, za pomocą którego marketerzy komunikują się z odbiorcami w czasie rzeczywistym jest DOOH. Według danych opublikowanych przez IGRZ, estymowany wzrost wydatków przeznaczonych na reklamę zewnętrzną dla pierwszego...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt