Strona główna

Reklama & Marketing

Ile kosztuje wdrożenie sklepu Magento

🕔01 Kwiecień 19

​ Gdy zakładasz sklep, musisz wziąć pod uwagę wiele czynników. Jak zbudować odpowiedni system wysyłkowy, jakich partnerów oraz kontraktorów wybrać, które dokładnie produkty sprzedawać? Lista jest bardzo długa. Tak czy inaczej...

Czytaj pełny artykuł

Drukarki laserowe – dobry wybór do biura i nie tylko

🕔11 Marzec 19

Obecnie drukarka znajduje się w każdym biurze i praktycznie w każdym domu. Jest to urządzenie tak powszechnie znane i używane, że nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak radzili sobie ludzie bez niego. Protoplastami wszystkich drukarek...

Czytaj pełny artykuł

Analityka a marketing internetowy

🕔08 Luty 19

​ Reklama w sieci w dużej mierze bazuje na analityce internetowej. Co warto wobec tego wiedzieć na temat analityki w kontekście marketingu on-line? Analityką internetową nazywa się procesy polegające na gromadzeniu danych na temat...

Czytaj pełny artykuł

Programy lojalnościowe – jaki mają wpływ na budowanie relacji z klientem?

🕔08 Luty 19

Programy lojalnościowe to coraz skuteczniejsze narzędzie pozwalające na budowanie pozytywnych relacji z klientem. Spotkamy się z nimi niemal na każdym kroku: w sklepach spożywczych, odzieżowych a nawet na stacjach paliw. Do skorzystania z...

Czytaj pełny artykuł

Zdjęcia produktów do sprzedaży

🕔06 Luty 19

Jeśli ktoś chce promować swoje produkty czy to w mediach tradycyjnych czy internetowych to powinien pamiętać, że bardzo ważne jest wykonywanie odpowiednich fotografii. Należy zauważyć, że w ostatnich latach fotografia produktowa staje...

Czytaj pełny artykuł

Najczęstsze błędy przy tworzeniu CV – Na co warto uważać?

🕔21 Styczeń 19

Najczęstsze błędy przy tworzeniu CV – Na co warto uważać? Tworząc CV samodzielnie zazwyczaj popełniamy wiele błędów, które negatywnie wpływają na nasz wizerunek w procesie rekrutacji. Ponieważ rekruter nas nie widzi, to CV...

Czytaj pełny artykuł

Co to jest marketing szeptany?

🕔12 Październik 18

Marketing szeptany to, z definicji, działanie marketingowe, których celem jest dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pomocą "spontanicznego" przekazu ustnego. Ten rodzaj marketingu ma na celu dotarcie wraz z promowanymi tekstami...

Czytaj pełny artykuł

Komunikacja w social media

🕔10 Październik 18

Co zrobić, gdy wkładamy całą siłę w rozwój nowego bloga, a to nie przynosi rezultatów? Komunikacja w mediach społecznościowych jest tak samo istotne, jak pisanie. Dlaczego warto inwestować w kanały social media? Oto odpowiedzi...

Czytaj pełny artykuł

Marketing internetowy - na własną rękę czy agencja marketingowa?

🕔09 Październik 18

Internet od wielu lat jest miejscem, w którym spotykają się wzajemne potrzeby konsumentów oraz firm poszukujących nowych odbiorców. Obecnie w internecie można znaleźć wszystko – dotyczy to nie tylko osób szukających informacji o...

Czytaj pełny artykuł

Firmy coraz częściej sięgają po cyfrowe, interaktywne metody reklamy. Cyfrowe bilbordy pozwalają na interakcję z klientami

🕔09 Październik 18

Dzięki upowszechnieniu się Internetu, branża reklamowa szybciej reaguje na zapotrzebowanie klienta. W czasie rzeczywistym informuje o nowych promocjach. Firmy wykorzystujące rozwiązania z zakresu Digital Signage mogą...

Czytaj pełny artykuł

Marketing w formie drukowanej nie jest martwy, żyje kolorami #Alive with Colour

🕔09 Październik 18

W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager...

Czytaj pełny artykuł

Blockchain – krok milowy ku przejrzystości reklam?

🕔09 Październik 18

Możliwe, że istnieje. Co zaskakujące, odpowiedzią może być technologia, kryjącą się za niestabilnym bitcoinem kryptowalutowym. Chociaż nie jest to dokładnie ta sama wersja technologii bitcoin, blockchain w szerszym sensie może być...

Czytaj pełny artykuł

Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu

🕔09 Październik 18

Jednym z kanałów, za pomocą którego marketerzy komunikują się z odbiorcami w czasie rzeczywistym jest DOOH. Według danych opublikowanych przez IGRZ, estymowany wzrost wydatków przeznaczonych na reklamę zewnętrzną dla pierwszego...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt