Zdjęcia produktów do sprzedaży

6 lutego 2019 Reklama & Marketing

Jeśli ktoś chce promować swoje produkty czy to w mediach tradycyjnych czy internetowych to powinien pamiętać, że bardzo ważne jest wykonywanie odpowiednich fotografii. Należy zauważyć, że w ostatnich latach fotografia produktowa staje się coraz bardziej istotna dla prowadzenia sprzedaży. 

Taka fotografia to wszelkie działania, które mają za zadanie stworzyć efektowne oraz oryginalne wizualizacje produktów. Zdjęcia reklamowe mogą pokazać stan rzeczywisty produktów są okazją do tego, by eksponować najważniejsze, najbardziej atrakcyjne cechy produktów. 

Packshoty 

Pośród różnych propozycji zdjęć reklamowych wydaje się, że to najbardziej popularnych musimy zaliczyć packshoty. To wszelkie ujęcia produktów na jednolitym tle, dzięki czemu będzie można uzyskać efekt, w którym wzrok skupia się na produkcie. Zdjęcia takie mogą składać się albo z jednego albo z kilku ujęć. Zawsze jednak jest taka sama zasada, a mianowicie, by dało się jak najlepiej zaprezentować produktów i pokazać jego najważniejsze cechy. Oczywiście zdjęcia mają oddawać stan faktyczny produktu. 

Zdjęcia 360°

Ostatnich kilka lat to czas, gdy bardzo popularne stają się elementy 3D. Dlatego właśnie również, gdy chodzi o fotografię produktową taka tendencja zaczyna się pojawiać. Chcąc nadążyć za trendami należy zauważyć, że pojawiają się obecnie zdjęcia 360 stopni, dzięki którym można pokazać produkt z każdej strony. To ciekawa opcja, ponieważ fotografia obrotowa sprawia, że klient może dokładnie produkt obejrzeć, a jest coraz więcej osób, które chcą taki obraz produktów uzyskać. To szansa na stworzenie udanej reklamy. 

Retusz zdjęć reklamowych

Kolejna sprawa, która jest bardzo istotna to również odpowiednia obróbka zdjęć w profesjonalny sposób, co jest związane z ich kadrowaniem i retuszowaniem. Będzie to między innymi podjęcie takich działań jak szparowanie, dodawanie cienia, odbicia, dopasowanie kontrastu, poprawienie kształtów produktów, nasycenie barw do kolorystyki odpowiadającej rzeczywistym kolorom produktów.

Fotografia produktowa to taki proces, na który składają się takie kwestie jak rozmowa z klientem, przygotowanie studia do wykonania zdjęć i produktów, wykonanie fotografii, retuszowanie plików, przygotowanie plików do wykorzystania. Niezależnie od tego czy zdjęcia będą prezentowane na stronie czy w mediach społecznościowych, albo będą przeznaczone do wydruków zawsze będzie trzeba zadbać o jak najlepsze realizowanie oczekiwań klientów. 

Firma wyspecjalizowana w fotografii produktowej: https://prototu.pl/

 

 

6 lutego 2019 Reklama & Marketing

0 Komentarze

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt