Jak wypromować bloga? Wartościowe pisanie

12 Październik 18 Blogowanie

W obecnych czasach dużo osób posiada blogi, na których umieszcza swoje przemyślenia i analizy różnych sytuacji. Większość z tych blogów jest jednak bezwartościowych i nikt nie chce ich czytać. Co trzeba zrobić, by wypromować swojego bloga?

Po pierwsze, informacje w nim zawarte muszą być konkretne i istotne. Nie ma czasu i miejsca na lanie wody, bo mało kto ma czas na czytanie zapychaczy. Jeśli już ktoś trafił na bloga, to trzeba go zatrzymać właśnie dobrymi tekstami, dobrym słowem i wartościowymi informacjami.

Sukcesy zagranicznych blogerów

Garance Doré, bardzo znana francuska blogerka modowa, zajęła się blogowaniem zupełnie przez przypadek. Wcześniej pracowała jako ilustratorka, ale nie dawało jej to radości. Założyła więc bloga, gdzie publikowała swoje prace. Po pewnym czasie zaczęła też uzupełniać go o wpisy dotycząc mody. Nie trzeba było długo czekać, żeby jej styl, lekkość pióra i wiedza przyciągnęły do jej bloga tysiące osób. Jej teksty były nawet publikowane przez największe światowe magazyny modowe. Za swoje osiągnięcia otrzymała nawet nagrodę  The Council of Fashion Designers of America, przyznawaną najlepszym dziennikarzom modowym.

Bloger

Chiara Ferragni również jest jedną z najpopularniejszych blogerek na świecie. Ta Włoszka była jedną z pionierek, która przekształciła sukces swojego bloga w biznes. Jej stylizacje prezentowane na bloku przyciągnęły do niej mnóstwo osób. Obecnie Chiara współpracuje z największymi producentami odzieży na świecie, a także zajmuje się rozwijaniem swojego biznesu - wydaje książki i pisze mnóstwo artykułów. Nie zapomina jednak o dalszym prowadzeniu bloga, który pozwolił jej osiągnąć sławę.

Nicolette Mason to osoba, która nie przejmowała się opiniami o sobie, tylko rozwijała swój blog o modzie XXL. Obecnie jest właścicielką największego na świecie bloga o tej tematyce. Pokazuje w nim innym kobietom, że mimo dodatkowych kilogramów dalej są one piękne i atrakcyjne. Jej styl pisania jest  bardzo lekki, ale zarazem konkretny i pewny siebie. Dzięki swojej wiedzy otrzymała ona także swój specjalny dział w magazynach modowych, w których umieszcza swoje felietony i artykuły dotyczące mody dla kobiet w większym rozmiarze.

Na przykładzie wyżej wymienionych blogerek można zauważyć że własny styl, dbałość o czytelników, odpowiedni dobór haseł i słów kluczowych może pomóc w osiągnięciu sukcesu. Najważniejsza jest jednak cierpliwość i stały rozwój swojego warsztatu dziennikarskiego. Dobre teksty to najprostszy sposób na przyciągnięcie do swojego bloga czytelników.

12 Październik 18 Blogowanie

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt