Strona główna

Social Media

Czy TikTok wyprze Instagram?

🕔29 listopada 2022

​Instagram - co oferuje i jak firmy wykorzystują go do promocji? Instagram i TikTok to dwa portale społecznościowe, które mogą pochwalić się olbrzymią rzeszą użytkowników, angażujących się w interakcje z twórcami postów. W 2022...

Czytaj pełny artykuł

Jak pobierać filmy z Facebooka

🕔22 listopada 2021

Zapisywanie trwałych kopii filmów, które widzisz w sieci społecznościowej, na komputerze jest stosunkowo proste, ale wymaga kilku kroków. Oto najprostszy sposób na pobranie swoich ulubionych klipów z Facebooka. Popularne witryny wideo...

Czytaj pełny artykuł

Integracja oprogramowania XTRF z Memsource

🕔27 sierpnia 2019

Wysoki poziom konkurencyjności i maksymalizacja zysku jest celem każdego przedsiębiorstwa, również biura tłumaczeń. Rynek translatorski obecnie prężnie się rozwija, również za sprawą nowoczesnych programów, które usprawniają...

Czytaj pełny artykuł

Kampanie w Social Media - jak dobrze zacząć by osiągnąć zamierzone cele?

🕔23 stycznia 2019

​ Media społecznościowe znacząco usprawniają funkcjonowanie współczesnej firmy w sieci. Pozwalają na promowanie marki i pozyskiwanie nowych klientów, a tym samym przyczyniają się do wzrostu wskaźnika konwersji. Jak skutecznie...

Czytaj pełny artykuł

Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

🕔9 października 2018

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt