Linki w artykułach a SEO

🕔15 Październik 18

Pozycjonowanie jest trudne. Nikt nie wie czy techniki, które działają obecnie, będą równie skuteczne za miesiąc czy rok. Wytyczne Google dla webmasterów co chwile się zmieniają i w dodatku nie są zbyt jasne. Przyjrzyjmy się...

Czytaj pełny artykuł

Dla kogo pozycjonowanie lokalne?

🕔10 Październik 18

Pozycjonowanie lokalne to strategia sugerowana głównie dla małych i średnich firm, których zasięg jest ograniczony lokalnie np. jest to miasto w którym mają siedzibę. Jednak sprawdzi się ona także w przypadku firm, które prowadzą...

Czytaj pełny artykuł

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?

🕔09 Październik 18

Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element działań marketingowych?  Istnieje szereg działań, które pozwolą skutecznie pozycjonować się na istotne z puntu...

Czytaj pełny artykuł

Mity pozycjonowania SEO i SEM

🕔09 Październik 18

1. Optymalizacja = pozycjonowanie Optymalizacja strony nie jest tym samym co jej pozycjonowanie, choć oczywiście wchodzi w jego skład. W ten sposób nazywamy czynności wykonywane wewnątrz strony (on-site), wpływające na jej treść...

Czytaj pełny artykuł

Fakty i Mity o SEO i PPC

🕔09 Październik 18

W świadomości wielu marketerów panują nieraz błędne przekonania dotyczące SEM, czyli działań SEO, pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. Firma SEMSTORM zebrała najbardziej powszechne z nich wyjaśniając, na czym polegają...

Czytaj pełny artykuł

Branża SEO - trendy 2018

Branża SEO jest jedną z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc webmasterzy muszą przystosowywać się do wytycznych Google, oraz coraz to nowszych algorytmów mających na celu polepszenia jakości i wiarygodności treści w sieci. Dzięki nam pozostaniesz na bieżąco ze zmianami w branży. 
 

Na co warto zwrócić uwagę przy budowie lub optymalizacji stron w obecnym roku:
 

1. Bezpieczne połączenie HTTPS 

2. Mobile First Index

3. User Expirience

4. Grafika i filmy na stronie

5. Przyspieszone działanie mobile AMP

6. Local SEO 

7. Direct Answers - Pozycja "0"

8. Wyszukiwanie głosowe 


Skuteczne działania SEO muszą wziąć pod uwagę szereg wymogów dyktowanych przez wyszukiwarkę. Intuicyjne strony, łatwe i czytelne dla usera, posiadające wartościowe i unikalne treści oraz zoptymalizowane grafiki na pewno odniosą powodzenie. Nie zapominajmy o szyfrującym certyfikacie SSL, który obniży współczynnik odrzuceń. Jeżeli chcesz zwiększyć zasięg lokalny, pamiętaj o optymalizacji wizytówki swojej firmy w Google Maps. 

 

Porozmawiaj z naszym ekspertem o Twojej stronie

Kontakt